"Vi är kundernas varumärke och röst."

Sales center

Hos oss är varje nytt samtal ”sanningens ögonblick”

Vi ser kompetensen hos människor och säljförmåga hos individen. Inte hudfärg, kön eller klädstil. Tolerans, respekt och öppen och rak dialog präglar företaget. Vi tror att kreativa, kompetenta och motiverade anställda utvecklar bolaget bäst.

  • Kampanjförsäljning är ofta lite större uppdrag, där en kund vill ha effektiv marknadstäckning och uppnå mer direkt och riktad målgruppspenetration.
  • Portföljförsäljning är mer långsiktig försäljning med syfte att uppnå en djupare och mer mångdimensionell kunddialog, som dessutom kanske ska etableras genom en kombination av andra marknadskanaler. Avancerad/Outsourcad portföljförsäljning är ett ännu djupare samarbete där kunden lägger ut sin försäljning till oss att bedriva på distans under en längre tid. Genom att ständigt utveckla och förbättra våra metoder och vårt erbjudande levererar vi professionella kunddialoger och hjälper våra kunder att nå sina säljmål, inte minst genom modern och effektiv teknik.

Våra säljare agerar med utgångspunkt från ditt företags varumärke och målgrupp. Vi erbjuder hög detaljkompetens inom en stor mängd områden och arbetar med att, tillsammans med dig som kund, ta fram utökade målgrupper och analyser samt med att utöka er kunddatabas genom försäljning via telemarketing. Vi är en etablerad partner med det ledande marknads- och affärsinformationsföretaget i Sverige.

Därmed kan vi bistå dig med urval och framtagande av aktuella och resultatgivande målgrupper.

Kontakta oss +46(0)8-458 61 00

Digitala kanaler

Hos oss är varje ny dialog ”sanningens ögonblick”

Vi ser kompetensen hos människor och säljförmåga hos individen. Inte hudfärg, kön eller klädstil. Tolerans, respekt och öppen och rak dialog präglar företaget. Vi tror att kreativa, kompetenta och motiverade anställda utvecklar bolaget bäst.

Webb och sociala medier blir en integrerad del av kundkommunikationen. Men det krävs mer än snygg design och effektiv logistik- och betalningshantering. Det krävs också levande interaktion och realtidsmonitorering. Kort sagt: säljare som säljer. Det kan vi hjälpa dig med, oavsett om det är chattfunktionalitet, bevakning av Facebook, Twitter eller annan interaktion utöver de dialoger som förs med kunder via telefon.

Låt oss hjälpa dig att komma närmare kunderna – i de kanaler som dina kunder vill använda. Mycket traditionell försäljning flyttar nu över från andra kanaler (butiker, återförsäljare eller egna säljkårer) till den attraktiva och effektiva eCommercesektorn. Men vi tror att du håller med när vi säger att förvisso är det bra med automatiserade självservicetjänster, men all riktig kundrelation kommer till ett ögonblick när kunden faktiskt vill ha, och ska få, kontakt med en riktig (och säljkunnig) människa. Det är då vi kan hjälpa dig att bemanna dina eCommerce-kanaler med effektiv och säljande personal.

Kontakta oss +46(0)8-458 61 00

Svarsservice

Det som skiljer hubbr contact från andra är att vi har en prioritetsordning på de som svarar, så en begränsad grupp tar de flesta av era samtal. Det gör att era kunder och leverantörer snabbt känner igen den som svarar och våra telefonister lär sig mer om ert företag. Allt för att ge er den bästa servicen!

Passning & Kundtjänst

Med vår overflow-funktion finns vi alltid som en backup, bakom era telefonister. Ni behöver därför inte vara oroliga för att missa något samtal. I dagens samhälle tas första affärskontakten ofta via telefon. Om man inte får svar ringer man vidare till nästa företag inom samma bransch, vilket innebär en förlorad affär. Även befintliga kunder och leverantörer kan ha behov av att snabbt framföra ett meddelande eller nå rätt person. Genom att vi även sorterar bort oönskade samtal behöver er personal enbart ta emot samtal som angår dem, så de känner arbetsro och kan fokusera på sitt arbete.

Hubbr contact erbjuder dedikerade kundtjänstmedarbetare som lär sig hantera era samtal på bästa sätt. Vårt mål är att ni inte ska behöva fundera på, och övervaka, kundtjänstarbetet utan känna er fullt trygga med att vi sköter er kontakt med era kunder.

Vi hjälper er att hantera all typ av kommunikation med era kunder. Utöver telefoni, sköter vi även er kommunikation via e-post, webbformulär, sociala medier som Facebook & Twitter och via chatt på er hemsida. Alla kommunikationskanaler hanteras via vårt ärendehanteringssystem.

Kunder i dag

Våra kunder sträcker sig från enmansföretagare, som nyttjar oss som extern reception och ordermottagare, till stora företag och koncerner som skickar vidare de samtal deras befintliga telefonister och kundtjänstmedarbetare inte hinner hantera.

Ovanstående delar innebär tillsammans att ni minskar era kostnader och ökar era intäkter

– Låt oss hjälpa er med det.

Varför välja hubbr contact?

  • Bättre fokus på kärnverksamheten
  • Bättre arbetsmiljö för administrativ personal
  • Möjlighet till fler affärer
  • hubbr är en helhetspartner för kommunikationsbehov
  • Med den senaste programvaran och rätt arbetssätt ger vi intrycket av att vara er egen interna kundtjänst.
  • hubbr ökar era intäkter!

Referenser

Xtremefit Sverige AB
Anlitar hubbr contacts kompletta kundtjänsterbjudande inom alla kanaler: Telefon, e-post, chatt, Facebook, Twitter. Hubbr contact sköter orderhantering och återköp. ”Jag är otroligt tacksam för hubbr contacts hjälp! De sköter allt det administrativa, så att jag kan träna mina kunder och hjälpa mina franchisetagare.” /Romeo Sundin

Mitsubishi Electric AB
En välkänd elektronikleverantör. hubbr contact avlastar huvudkontorets växel och plockar upp alla samtal som de inte hinner besvara. hubbr contact tar meddelanden, kopplar samtal internt, samt öppnar porten genom ett knapptryck.

O’Learys Trademark AB
En av Sveriges största restaurangkedjor. Huvudkontoret använder sig i dag av hubbr contacts växeltjänst. Även flera restauranger använder Hubbr Contact för sin bordsbokning.

Paraplyet Läkarservice AB
Dr Klas Selander använder sig i dag av tjänsten hubbr contact care för att hantera alla samtal till sina tre läkarmottagningar i Stockholm. ”hubbr contact care är ett utmärkt verktyg för mig i en bransch där det är otroligt viktigt att patienterna alltid får prata med någon”.

Bilskrotarna AB
Bilskrotarna AB använder sig av hubbr contact för orderadministration. Hubbr contact tar emot beställningar och svarar på frågor från kunder som vill ha sin bil hämtad för skrotning.

Kontakta oss +46(0)8-458 61 00